انجمن بین المللی مدیران ایرانی
انجمن اساتید و مدیران بین المللی ابرانی, همراه با کانال ویدئویی آنلاین سخنرانی و تدریس اساتید برجسته دانشگاهی در زمینه مدیریت
♨️ تحلیل استراتژیک افول سوتی و نزول برند و جایگاه آن هم تحلیل موفقیت هم تحلیل شکست بسیار سخت است و هیچ تحلیلی کامل نیست اما بگذارید یک تحلیل را با هم بخوانیم یک زمانی سونی اعتبار برند غیر قابل تردیدی داشت. مخصوصا در دسته وسایل صوتی تصویری، مثلا زمانی تلویزیون سونی برترین محصول حاضر در بازار و البته گرانترین آنها بود....
با سلام خدمت دوستان باتوجه به اعلام دکتر واحدی مبنی بر اینکه هفته ی پیش جلسه آخر کلاس های ایشون بود و دو هفته ی آتی کلاس های ایشون تشکیل نخواهد شد ، لذا برای اینکه دسترسی به منابع و مطالبی که در کلاس ارائه کرده اند ، فایل های تدریس شده در کلاس رو هم به صورت PDF و هم به صورت پاورپویینت برای داون لود ، قرار می دهیم . در...
9 استراتژی خلاقانه برای معرفی برند و کسب و کار شما در اینستاگرام این روزها اکثر صاحبان کسب و کارها و مشاغل و برندهای ایرانی سعی می کنند با حضور در اینستاگرام، برند و اسم خود را به مخاطبان خود معرفی کنند.هرچند تلاشی که بنده مشاهده می کنم با چیزی که باید صورت بگیرد از زمین تا آسمان متفاوت است. با مطالعه و بررسی استراتژی...
چکیده: بهعنوان یک مدیر باید دوراندیش و آیندهنگر باشید. به این منظور نخست باید بتوانید به درک درستی از اهداف و نیازهای تیمتان برسید. نویسنده: مریم مرادخانی با یک مثال شروع میکنیم: «جولیا لانگ»، طراح ارشد یک شرکت سازنده نرمافزار بود که بهدلیل عملکرد موفقش از او خواسته شد تا مدیریت یک پروژه را برعهده بگیرد. از...
تیم محققان، هر روز صبح، وارد کارخانه میشد. با پرسشنامههایی به سراغ کارگران میرفت. مطمئن میشد که شرایط تحقیق، مانند روزهای گذشته است: صبحانه خوردهاند، دیشب به موقع خوابیدهاند. مشکل خاصی وجود نداشته و همه چیز رو به راه است. دو نوبت دیگر هم، در طول روز، هنگام ناهار و هنگام ترک کارخانه، تیم تحقیق به کارگران سر...